Advertisements

زواج بنكهة الحرام !

بوابة الفجر
استاذة نيفين
انا ست متجوزة حاصلة على دبلوم عمرى 36 سنة كنت بحلم بشاب احبه واطير معاه في الدنيا لكن امى واخويا الكبير صمم اتجوز ابن خالتى اللى مكملش تعليم  و لانه ابن خالتى وشريكه فى التجارة المهم اتجوزته وعشت معاه وخلفت 4 اولاد لانهم بيحبوا العيال لكن من فترة  اخلاق جوزى اتغيرت وبقى يخلينى اشوف افلام اباحية معاه ونقلدها   وبقى يحب يعاشرني من الخلف بشكل مش طبيعى قلت عادى لكن فجاة بقى دة العادي.. رفضت وزعل منى وقعد بعيد عنى شهر كلمت اخته الكبيرة نصحتنى اسمع كلام اخوها واعمل اللى بيحبه وقالت ان الستات هنا فى البلد بيعملوا كده مع ازواجهم وان هي اخته نفسها بتعمل كده  مع جوزها .. بعد فترة زادت المشاكل مع جوزى وبقى يضربنى  ويشتمنى سبت البيت ورحت لاهلى واشتكيت لامى ولقيت اخويا فى صف جوزى وان مصالحه معاه ومش عاوز يخسرها ولقيت امى بتنصحنى اسمع كلامه وان الذنب ذنبه 
روحت معاه وللاسف اجبرني على طلبه لغاية ما اتعودت اول مرة وبقى يجيب هدية مع كل مرة ارضى فيها بالوضع دة و المصيبة انى بقيت مدمنة للمعاشرة من اللي من النوع دة وانا اللى بطلب منه .. مش عارفه اعمل ايه بقيت بحب معاشر جوزي بنفس الطريقة بعد التعود على كدة اكن المصيبة التانية ان جالي حالة من الهرش دايما فى فتحة الشرج ، اللى انا فيه اسمه ايه مش عارفه .. والهرش مش عارفه اعمل ايه ؟
فضفضة
محررة الصفحة .. نيفين حجازي
سأبدا الرد على الوضع الصحي الذي وصلتي اليه .. ان سترها الله بالعرض الذي ذكرته فلن تمر الايام المقبله على خير .. هذا العرض هو اقل المخاطر .. المعاشرة من الخلف تؤدي الى سرطان المثانة هذا بخلاف امراض اخرى لا حصر لها .. فيما يخص هذا الامر يستدعي ذهابك اما لطبيب مسالك او جراحة .. اما عن ما يخص مشاهدة الافلام الاباحية فهذه باختصار عبارة عن اكتساب ثقافة غير صحيحة ومشوهة وتؤدي الى وضعك الحالي مع زوجك .. هذا النوع من الثقافة يلجأ لها البعض اعتقادا منه في تغيير الروتين الزوجي مع ان هذا الروتين يمكن الخروج منه بشكل آمن ولا يتسبب لا بالوقوع في الحرام ولا في امراض عضوية شديدة الخطورة .. واعتيادك على المتعة المزورة التي ذكرتها ليس الا تكرار واعتياد بدليل ان بمنطقة الشرج لا يوجد منطقة إثارة بل توجد بالاماكن التي حللها الله .. في النهاية .. يمكنك بمنتهى البساطة اقناع والدتك او اسرتك عموما بان اضرار هذا التصرف تصل الى التدخل الجراحي عندما تصابين كمثال بشرخ بمنطقة الشرج او ارتخاء بعضلات الشرج مما يؤدي الى نتائج في منتهى الخطورة .. يا استاذة ادخلي على النت وإقرئي مصائب هذا الموضوع .. وواجهي اسرتك بما ستقرئين!! ثانيا : التوجه الى طبيب نفس ليعود بك مرة اخرى الى الشعور الأدمي الطبيعي وزوجك كذلك .. وللعلم زوجك نفسه غالبا سيكون لديه مشكلات عضوية بسبب نفس المشكلة .. اللهم اني بلغت اللهم فاشهد .